reklama

Čistota v politike, alebo SDKU-DS a SaS

Zaujimam sa o politiku, pretoze mi kazdodenne vstupuje do zivota, ci sa mi to paci, alebo nie. A chcem vyjadrit svoj nazor na to, ze SaS odmietla ist do predvolebnej koalicie s SDKU.

Písmo: A- | A+

Ja som tento raz na strane SaS. Kto aspon trochu sleduje politicke diskusie, v ktorych sa stretnu politici SDKU-DS a SMERu, tak isto potvrdi, ze takmer v kazdej z nich SDKU-DS pripomina SMERu, ze ich koalicní partneri SNS a LS-HZDS rozkradli v 90-tych rokoch, co sa dalo a ze v tom pokracuju aj teraz. Toto iste by sa stalo SaS, keby isli s SDKU-DS. Pripominali by im, ze ich koalicny partner SDKU-DS mal peniaze, ktorych povod nedokazal/nechcel vysvetlit a ani nevysvetlil. Ako by potom mohla SaS dokazat, ze nie su rovnaki ako SDKU-DS, ked by boli spolu v koalicii? Ak si zena/muz zoberie za partnera/partnerku niekoho, o kom je vseobecne zname, ze kradne alebo robi ine neciste veci, neplati na nu/jeho slovenske porekadlo: Aky isiel, taku nasiel? Ja si myslim, ze plati. Preto som na strane SaS. Ak je SDKU-DS cista, preco nepovie, kto je ten "tajomny" podnikatel? A ked im ten podnikatel ochotne pozical niekolko milionov (co je zanedbatelne mnozstvo v porovnani s neuveritelnou rozkradackou, ktoru predvadza SMER spolu s SNS a LS-HZDS), preco sa k nim rovnako ochotne neprizna teraz aj sam a nechava ich "hadzat cez palubu"? Zavana to necistotou, pachne to a SaS by iba "napachla" tymto smradom. Je mi to aj tak trochu luto, lebo ja som volic SDKU, ale teraz neberiem, co sa pi.se na adresu SaS a rozne utoky na tuto novu stranu. Mna SDKU-DS tiez neupokojila a nepresvedcil svojimi "argumentami" a vyjadrenie p.MIklosa, ze Sulik veri viac Ficovi ako SDKU-DS je velmi demagogicke. Neziskavaju si ma tym, ale dosahuju opacny efekt. Keby boli dnes volby, tak moj hlas by dostala SaS....

Ľudovít Dobšovič

Ľudovít Dobšovič

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Psychológ-psychoterapeut, 60 rokov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu