reklama

Radičová trpezlivosťou a taktnosťou prevýšila Fica

Prekvapili ma komentáre po STV dialógu p.Radičovej s p.Ficom, ktoré hovorili o akomsi víťazstve premiéra. Odvalávali sa pritom aj na prieskum agentúry Polis. Nuž, mňa z tejto agentúry neoslovili, a tak sa hlásim so svojím názorom sám.

Písmo: A- | A+

Viac, ako Ficovo demagogické utekanie od témy a jeho rôzne „slušno"-arogantné útoky, ma presvedčila trpezlivosť Radičovej a držanie sa faktov. Navyše bol Fico vytrvalo podporovaný posra..., pardon, servilným moderátorom, ktorý od Radičovej opakovane žiadal, aby sa držala témy a otázky, no od premiéra to nežiadal takmer vôbec, i keď sa parkrát pokúsil prerušiť ho... Mňa si získala Radičová, pretože viedla dialóg, kým Fico zasa len svoj monológ. Získala si ma aj preto, lebo bola pokojná, slušná a najmä nekonfrontačná. Všimol som si vo viacerých komentároch, že túžba „po krvi" v podobe útočnejšieho vedenia dialógu sa zdá byť „víťazná", no ja som presvedčený, že viac, ako konfrontácia a vracanie úderu je v politike práve trpezlivosť, slušnosť a úcta k spoludiskutujúcemu. A v tomto ohľade Fico rozhodne nemôže konkurovať Radičovej. Jednoducho, kde slušnosť, pokoj a taktnosť nie je, tam ju nemožno ani očakávať. Fico by sa mohol zapísať do nejakého kurzu, v ktorom by dostal priamu spätnú väzbu a v ktorom by si mohol naplno uvedomiť svoju nafúkanosť, bohorovnosť a aroganciu.... Ale to už je o inom.... Ja len dúfam, že Radičová bude o pár rokov kandidovať opäť aj na úrad prezidenta, aby konečne dodala medzinárodnú váhu Slovensku práve z titulu prvej dámy Slovenska. Osobnostne na to má. Dokázalo to aj v nedeľu pri stretnutí s Ficom.

Ľudovít Dobšovič

Ľudovít Dobšovič

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Psychológ-psychoterapeut, 60 rokov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu